Kategorie sklepu Wydruk map - POD- norweskie i Admiralicji Brytyjskiej Mapy i publikacje» Mapy» Mapy Elektroniczne» PublikacjeŁodzie i silniki» Akcesoria» Pontony Zodiac» Silniki Zaburtowe» Super Oferta» Łodzie Hybrydowe (RIB)Sprzęt żeglarski» Elektronika i Ładowarki CTEK» Środki Ratunkowe » Wyposażenie Nawigacyjne» Wyposażenie P-Poż» Wyposażenie Pokładowe» Wyposażenie Radiowe» Wyposażenie SygnałowePromocje Nowości Promocje |
Silnik zaburtowy 4 suwowy - Suzuki DF40ATLSILNIK: 4-suwowy, 12 zaworów Silnik: wielopunktowy,sekwencyjny Silnik: elektr. wtrysk paliwa MOC MAKSYMALNA: DF40A: 29.4 kW (40KM) POJEMNOŚĆ: 941 cm3 BUDOWA: R-3 DŁUGOŚĆ KOLUMNY: L: 508 mm Jeśli chcesz wysłać automatyczne zapytanie o dostępność towaru wystarczy, że podasz swój e-mail poniżej: Cena: 27 900,00 zł OpisDF40 / DF50Nagrodzony Elektroniczny Układ Wtrysku Paliwa Suzuki W Silnikach DF40 I DF50 Pozwala Skoncentrować Się Wyłącznie Na Zabawie!Inżynierowie Suzuki wierzą, że technologia jest przezroczysta. Innymi słowy, Ty nie wiesz, że ona tam jest. Wszystko co wiesz to to, że silnik Suzuki zawsze się uruchomi. Pracuje doskonale. Przebędzie każdą odległość. I nie wymaga wiele uwagi. Tego doświadczysz używając naszych silników DF40 bądź DF50. SZYBKI ALE EKONOMICZNYNasze unikalne rozwiązania technologiczne mają decydujący wpływ na osiągi. Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa dozuje precyzyjnie mieszankę powietrzno paliwową do silnika odpowiednio do wychylenia manetki. Kolektor dolotowy został dokładnie zestrojony w celu uzyskania dużego momentu w dolnym i średnim zakresie obrotów dla zapewnienia dynamicznego przyspieszenia. I co najważniejsze lepsze osiągi idą w parze z ekonomicznym zużyciem paliwa. Silniki DF40 i DF50 zużywają do 60% mniej paliwa na biegu jałowym i do 30% przy pełnej mocy w porównaniu do dwusuwowych odpowiedników. GŁADKA PRACASuzuki wykorzystuje również nowoczesną technologię do zwiększenia komfortu. Zapłon półprzewodnikowy zapewnia każdorazowy rozruch, spokojną pracę na biegu jałowym i natychmiastowe przyspieszenie. Oba modele pracują niezwykle cicho dzięki specjalnym materiałom i odpowiedniej konstrukcji. Łańcuszek rozrządu z automatycznym napinaczem eleminuje konieczność okresowej regulacji zaś przeglądy okresowe zostały uproszczone do minimum dzięki wbudowanemu systemowi diagnostycznemu. Silniki DF40 i DF50 są przyjazne środowisku naturalnemu spełniając rygorystyczne normy EPA 2006 oraz posiadając trzy gwiazdki przyznawane przez CARB (California Air Resources Board). Jeżeli nie wiedziałeś dlaczego modele DF40 i DF50 są uznawane za najlepsze silniki w swojej klasie to teraz będziesz już wiedział.
Katalog i Specyfikacja silników na rok 2015 - do pobrania |